amazon

هاب 1.5 میلیارد دلاری آمازون در کنتاکی افتتاح می شود تا تحویل ها را تسریع کند

هاب 1.5 میلیارد دلاری آمازون در کنتاکی افتتاح می شود تا تحویل ها را تسریع کند

بسته های آمازون شما ممکن است بلیط سریع دریافت کنند – آمازون ساخت هاب هوایی 1.5 میلیارد دلاری خود را که در فرودگاه  بین المللی سینسیناتی / شمال کنتاکی واقع شده است به پایان رسانده و فعالیت خود را در آنجا آغاز کرده است.

آمازون ساخت تاسیسات 800000 فوت مربعی را در سال 2019 آغاز کرد و اکنون دارای ربات ها ، مایل های نوار نقاله و موارد.

مزیت بزرگ داشتن مکان مرکزی برای پردازش بسته ها و دریافت آنها در هواپیماها سرعت است – به همین دلیل است که UPS دارای مرکزی در لوئیزویل ، کنتاکی است. FedEx بسته های زیادی را از طریق ممفیس ، تنسی ارسال می کند.

و DHL دارای یک مرکز در همان فرودگاه آمازون است. در بیانیه مطبوعاتی آمازون آمده است که مرکز حمل و نقل به “حمل سریع بسته های مشتری در سراسر ایالات متحده” کمک می کند.

جف بزوس نیز چنین استدلالی را مطرح کرد و در توییتی نوشت که این مرکز به مشتریان کمک می کند تا بسته های خود را سریعتر دریافت کنند ، زیرا شرکت در سایت خود پیشرفت کرد.

آمازون از زمان شروع به کار در ناوگان خود در سال 2016 روی گسترش قابلیت های هوایی خود کار می کند. این شرکت حتی 11 هواپیما را برای خود در اوایل سال جاری خریداری کرد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی این شرکت ، در آوریل 2021 ، آمازون بیش از 70 هواپیما به عنوان بخشی از شبکه حمل و نقل و تدارکات خود کار می کرد.

برآورد آمازون از پردازش “میلیون ها بسته در هفته” در مرکز هوایی آن پس از اینکه کاملاً عملیاتی شد ، نشان می دهد که به خودی خود به یک ارسال کننده بزرگ تبدیل شده است ، کسی که علاقه مند است بسته ها را در هر مرحله تحت کنترل خود نگه دارد

. در سال 2019 ، آمازون همکاری خود را با FedEx برای حمل و نقل هوایی و زمینی بسته های خود متوقف کرد و سرمایه گذاری گسترده آن در تاسیسات نشان می دهد که این شرکت به دنبال کنترل بیشتر بر بخش هوایی .

برخی از تحلیلگران حدس می زنند که آمازون می تواند به دنبال استفاده از توان لجستیکی خود برای ارائه بسته های دیگر شرکت ، نه فقط بسته های خود باشد

. در حال حاضر ، پیامهای آمازون عمدتا بر چگونگی تأثیر هاب هوایی آن بر مصرف کنندگان و منطقه کنتاکی شمالی متمرکز است ، اما این شرکت اخیراً در شرکتهای حمل و نقل شخصی مانند Zoox و Rivian سرمایه گذاری کرده است.

اگر آمازون به دنبال تبدیل شدن به یک شرکت حمل و نقل برای شما و بسته های شما است ، مطمئناً یک مرکز لجستیکی واقع در مرکز سرمایه گذاری مهمی خواهد بود.

منبع : theverge

ترجمه : servermarket

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X
Add to cart