هکرها نزدیک به 100 میلیون دلار در سرقت رمزنگاری ژاپن سرقت کردند

این شرکت اعلام کرد که برخی از کیف پول های ارز دیجیتال آن “به خطر افتاده است”.

این دومین سرقت بزرگ ارزهای رمزنگاری شده است که در روزهای اخیر رخ داده است.

هفته گذشته ، پلتفرم توکن دیجیتال Poly Network در مرکز یک سرقت 600 میلیون دلاری قرار داشت.

این شرکت در توییتر خود گفت: “متأسفیم اعلام کنیم که کیف های گرم #LiquidGlobal به خطر افتاده است ، ما دارایی ها را به کیف پول سرد منتقل می کنیم.”

کیف پول های دیجیتالی به اصطلاح گرم یا داغ معمولاً آنلاین هستند و طوری طراحی شده اند که به کاربران اجازه می دهند راحت تر به ارزهای رمزنگاری شده خود دسترسی پیدا کنند ، در حالی که کیف های “سرد” آفلاین هستند و دسترسی به آنها سخت تر است و بنابراین معمولاً ایمن تر هستند.

شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین ، Elliptic ، گفت که تجزیه و تحلیل آن نشان می دهد که حدود 97 میلیون دلار ارزهای رمزنگاری شده گرفته شده است ، که در میان آنها هزینه های بیت کوین و اتریوم وجود دارد.

Liquid گفته است که در حال ردیابی حرکت ارزهای رمزپایه سرقت شده و همکاری با سایر صرافی ها برای مسدود کردن و بازیابی دارایی ها است.

Liquid در سال 2014 تأسیس شد و در بیش از 100 کشور جهان فعالیت می کند و به میلیون ها مشتری در سراسر جهان خدمات رسانی می کند.

بر اساس داده های CoinMarketCap ، این معاملات از نظر حجم معاملات روزانه یکی از 20 مبادله ارز رمزنگاری شده در جهان است.

هفته گذشته ، 600 میلیون دلار از سایت بلاک چین Poly Network پس از سوء استفاده یک هکر از آسیب پذیری در سیستم آن سرقت شد.

Poly Network می گوید: “مقدار پولی که هک کرده اید یکی از بزرگترین پول در تاریخ [مالی غیر متمرکز] است.”

از آن زمان هکر که با نام آقای White Hat شناخته می شود ، حدود 427 میلیون دلار از دارایی خود را پس داده است.

Liquid تنها پلتفرم رمزنگاری ژاپنی نیست که مورد سرقت بزرگ قرار گرفته است.

در سال 2014 ، مبادله MtGox مستقر در توکیو پس از ناپدید شدن تقریبا نیم میلیارد دلار بیت کوین سقوط کرد ، در حالی که Coincheck در سرقت 530 میلیون دلار در سال 2018 هک شد.

 

منبع : bbc

ترجمه : servermarket

ایلان ماسک اعلام کرد تسلا سال آینده نمونه اولیه ربات انسان نما را به بازار عرضه می کند

ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا اعلام کرد که این خودروساز برقی سال آینده نمونه اولیه ربات انسان نما “تسلا بات” را روانه بازار خواهد کرد. این ربات برای کارهای خطرناک ، تکراری یا خسته کننده طراحی شده است که مردم عموماً دوست ندارند انجام دهند. ماسک ادعا کرد که این ربات “پیامدهای عمیقی برای اقتصاد” خواهد داشت. مدیرعامل تسلا در ادامه گفت مهم است که اطمینان حاصل شود که ربات انسان نما “فوق العاده گران” نیست.

 

منبع : shortpedia

ترجمه : servermarket

Pine Labs با نقض اطلاعات ادعایی مواجه است. 50،000 رکورد منحصر به فرد افشا شد

50،000 رکورد منحصر به فرد افشا شد

به نظر می رسد Pine Labs آخرین قربانی نقض داده ها در اکوسیستم استارتاپی هند باشد. پلتفرم تجاری تجاری محدود به IPO ادعا شده است که بیش از 50،000 پرونده منحصر به فرد را شامل می شود که شامل اطلاعات حساس مانند اطلاعات تماس ، نام ، ایمیل است. ظاهراً هک باج افزار BlackMatter خدمات Pine Labs و دیگر قراردادهای خصوصی بین چندین بانک/موسسه هندی و Pine Labs را افشا کرده است.

 

منبع : shortpedia

ترجمه : servermarket

T-Mobile در حال بررسی هک اطلاعاتی است که 100 میلیون مشتری را تحت تأثیر قرار داده است

هک اطلاعاتی 100 میلیون مشتری T-Mobile

اپراتور مخابراتی آمریکایی T-Mobile تأیید کرده است که در حال بررسی نقض اطلاعاتی است که احتمالاً شامل حدود 100 میلیون مشتری است. یکی از بازیگران تهدید اخیراً ادعا کرده است که پایگاه داده T-Mobile شامل تاریخ تولد ، شماره گواهینامه رانندگی و شماره تامین اجتماعی مشتریان را سرقت کرده است. برخلاف اکثر هکرها ، فروشنده این داده ها خوشحال می شود هنگام تماس با رسانه ها به آنها پاسخ دهد.

منبع : shortpedia

ترجمه : servermarket

ایلان ماسک به جف بزوس می پردازد و می گوید “اگر لابی گری شما را به مدار ببرد” من تا الان در پلوتو بودم.

“اگر لابی گری شما را به مدار ببرد”

با بالا رفتن سرعت جنگ های فضایی ، ایلان ماسک ، بنیانگذار SpaceX ، یکبار با جف بزوس ، بنیانگذار Blue Origin ، به دلیل اینکه زمان بیشتری را در لابی گری دولت صرف کرده است ، نسبت به توسعه موشک هایی که سرانجام انسان را به فضا می برد ، مورد انتقاد قرار گرفته است. ماسک ، که تسلا و چند استارتاپ فناوری جدید دیگر نیز هستند ، بزوس را به سخره گرفته و در پاسخ به توییتی که توسط همه چیز SpaceX ارسال شده بود ، پاسخ داد.

 

منبع : shortpedia

ترجمه : servermarket

X
Add to cart