windspoty11

مایکروسافت در حال ادغام Spotify در ویژگی فوکوس جدید ویندوز 11 است

مایکروسافت در حال ادغام Spotify در ویژگی فوکوس جدید ویندوز 11 است

مایکروسافت قصد دارد Spotify را در ویژگی جدید ویندوز 11 ادغام کند. پانوس پانای  رئیس ویندوز، این هفته در توییتر از ویژگی Focus Sessions Windows 11 در توییتر استفاده کرد و به نظر می رسد این روش جدیدی برای تمرکز بر وظایف و کار است.جلسات تمرکز شامل ادغام Spotify است ، به شما این امکان را می دهد تا یک تایمر تمرکز برای کار در حین گوش دادن به لیست پخش موسیقی از Spotify ایجاد کنید.

مایکروسافت هنوز Focus Session را در نسخه های عمومی ویندوز 11 خود آغاز نکرده است ، اما به نظر می رسد از ویدئوی Panay در برنامه ساعت سیستم عامل استفاده شده است. به نظر می رسد که از تکنیک پومودورو پیروی می کند ، روشی برای مدیریت زمان با تقسیم کار به قطعات کوچکتر با وقفه های کوتاه.

در حال حاضر انواع برنامه ها و وب سایت های Pomodoro وجود دارد که به شما امکان می دهد زمانی را برای تمرکز بر لیستی از کارها اختصاص دهید. ادغام Spotify مایکروسافت می تواند راهی باشد که شرکت از دیگران متمایز می کند.

همچنین از زمانی که مایکروسافت سرویس Groove Music خود را در سال 2017 بازنشسته کرد ، اولین بار است که شاهد یکپارچگی قابل توجه Spotify در ویندوز هستیم. در آن زمان ، مایکروسافت با Spotify همکاری کرد تا مشترکین Groove Music و لیست پخش آنها را به سرویس پخش موسیقی رقیب منتقل کند. مایکروسافت و Spotify همچنین قبلاً روی یک برنامه Windows 10 و یک برنامه جداگانه برای کنسول های Xbox با هم کار کرده اند.

منبع :  theverge

ترجمه : servermarket

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X
Add to cart